PL EN
Exsisto

Czym się zajmujemy?

EXSISTO jest jedną z wiodących łódzkich agencji kreatywnych, zajmujących się obsługą firm w zakresie komunikacji marketingowej.

Doradzamy w zakresie wprowadzania na rynek nowych marek i rozwoju już istniejących. Tworzymy skuteczne strategie komunikacji marek. Badamy, analizujemy i opisujemy otoczenie marek naszych Klientów, wspieramy ich naszą wiedzą, kreatywnością i doświadczeniem. Naszą dewizą jest „less is more”: w naszych działaniach stawiamy na proste, skuteczne rozwiązania. Wierzymy w to, że kluczem do sukcesu jest przejrzysta komunikacja oparta na jednej, wyróżniającej markę idei, skutecznie i jednoznacznie komunikowanej w maksymalnie dużej liczbie kanałów komunikacji.

Analizujemy rynek, trendy i konkurencję, aby w odpowiedni sposób przełożyć brief marketingowy od klienta, często długi, skomplikowany i wielowątkowy, na prosty i inspirujący brief dla działu kreacji. Łączymy umiejętności analityczne z kreatywną wrażliwością. Łączymy działania strategiczne i kreatywne, by działania marketingowe naszego Klienta były ponadprzeciętnie skuteczne.

Działamy z myślą o wszystkich firmach, które szukają skutecznych rozwiązań za rozsądną cenę. Naszym atutem jest całkowita elastyczność, co pozwala nam na indywidualne podejście do każdego klienta. Dla nas każdy klient jest wyjątkowy, a Jego cele są naszymi celami.

Brand consulting i strategie marek dostępne dla wszystkich

Chcesz bliżej poznać otoczenie swojej marki i jej konkurentów? Potrzebujesz spojrzenia z zewnątrz? Zaufaj nam. Poprzez spotkania, szczegółowe analizy oraz warsztaty rzucimy nowe światło i nową perspektywę na Twoje marki. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia wyniesiemy je na wyższy wymiar. Wspólnie zbudujemy nową wizję dla Twojej marki, opracujemy plan, dobierzemy najskuteczniejsze działania i narzędzia. Zachęciliśmy Cię? Umówmy się na niezobowiązujące spotkanie.

Jak działamy?

Obszary naszej pracy:
  1. Pojęcie strategii oraz jej miejsce w zarządzaniu marką i jej komunikacją
  2. Narzędzia i techniki marketingu i reklamy
  3. Czym jest marka? Architektura, modele i teorie
  4. Badania konsumentów
  5. Analiza sytuacji rynkowej
  1. Analiza otoczenia konkurencyjnego
  2. Planowanie strategiczne
  3. Tworzenie marki – idea marki, definicja, wartości, osobowość, atrybuty, big idea
  4. Media i kanały dotarcia (touchpoints)
  1. Pisanie strategii
  2. Przełożenie strategii na działanie: brief, mediaplan
  3. Kreacja
  4. Koordynacja działań